Monday, December 3, 2012

Merlin

Assalamualaikum wbt.

Izinkan beta mencelah lagi malam nie, cewwah. Actually, saja nak share ngan korang about something yang menjadi kegilaan aku. Dulu aku tak amik port sangat, tengok-tengok macam tue je. Then, dah tengok lama-lama, jatuh cinta plak. Korang pernah tengok Merlin tak? Sekarang dekat TV3, dah season 5. Dulu aku selalu tengok kat channel 702, Diva Universal. Petang-petang dok melekat depan tv, semata-mata. Even malam ada ulangan. 

Nie bukan kes jatuh cinta ngan Merlin ke, Arthur ke. Tapi jalan cerita depa memang mantap. Aku memang minat cerita-cerita epik, magik segala nie. Cuma aku tak layan sangat LOTR, sebab aku tengok banyak sangat alien. Muahahaha. Aku lagi minat yang jalan ceritanya macam Merlin, Harry Potter. Harry Potter pon aku tak layan semua lagi. Tak sempat.


Yang nie tak silap gambar masa season 3, sebab Uther ada lagi.


Merlin, heart of Camelot 


Emrys


King Arthur. Memang handsome thats'y mama suka sangat tengok Merlin.


Guinevere


Morgana Pendragon, cantik tapi aku tak berkenan dengan perangai dia, jahat mak aih !


Gaius, suka tengok dia, comel je bila kawan ngan Merlin.

Bagi yang tak pernah menonton, dipersilakan dengan segala hormatnya menonton. Best sangat-sangat. Tak tipu. Last but not least, aku nak share ayat Merlin nie.


Cuma aku nak tukar sikit. 
"What happened to the young girl who have the heartbroken just a few years ago? She grew up :) "


No comments:

Post a Comment