Sunday, November 25, 2012

Selamat Pengantin Baru


Okay, belum terlambat untuk aku ucapkan "Selamat Pengantin Baru" buat salah seorang kakak yang menjadi kesayangan aku. Semoga sentiasa dirahmati Allah SWT, dan kekal bahagia hingga ke syurga. Amin. Cepat-cepat dapat baby, mesti comel macam hangpa jugak! Seronok tengok kawan-kawan dah nikah, terfikir tentang diri sendiri punya giliran. Bila lah aku nak nikah pulak? Okay, mesti korang akan cakap aku gatal merenyam semua. Ini bukan masalah gatal ke apa, nie perancangan masa depan. Umur makin meningkat, dah nak masuk 22 tahun tau? So banyak menda aku kena fikir, kena rancang. In Shaa Allah, ada rezeki, dah dekat majlis, dah jumpa calon, dah cukup duit, akan aku sebarkan majlis aku pada korang. Semoga semuanya baik-baik, bukan untuk aku, untuk korang jugak. Amin

No comments:

Post a Comment